Algemene Reptielenpraat

Ik Wil Een Reptiel... Maar Welk Reptiel Is Geschikt?

Dit forum is bestemd voor onderwerpen die niet in de andere fora passen, maar toch gerelateerd zijn aan de reptielenhobby.

Berichtdoor repti-love » 28 Jan 2009 16:37

hoihoiik mag een baardagame..maar waar kan ik het beste een baardagaam kopen in gelderland?ik wil een mannetje..maar kunnen die ook alleen?en is de slaapkamer een goede plek of worden ze dan eenzaam?ik hoop ddat jullie de antwoorden weten..groetjes.. biggrin.gif
repti-love

Berichtdoor Rob » 28 Jan 2009 17:22

Hoi Thamara,Begin eens met dit topic te lezen en de uitleg van de zoekfuntie:http://www.reptielen-forum.nl/forums/in ... opic=12102Er is ontzettend veel geschreven over baardagamen zoals je in de uitleg van de zoekfunctie zal zien. Lees jezelf eerst zeer goed in en kom dan met gerichte vragen. Ik zou even wachten met naar een baardagaam zoeken (die zijn er toch in overvloed dus dat komt wel goed) en zorg dat je vooraf weet wat het inhoudt om een baardagaam te verzorgen voordat je er voor kiest.
Gebruikers-avatar
Rob
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor kira » 10 Jul 2009 07:51

QUOTE(sb-reptielen @ 16-05-2007 21:36:14)
QUOTE(Ulas @ 16 May 2007, 08:42 PM)
Hmmm mijn dierenarts zei dat luipaardgekko's onterecht als beginnersdieren gezien worden. Hij heeft een beetje gelijk. Je moet ze levend voer geven enzo, maar ik vind het wel meevallen. Bij mij gaat het ook goed, al bijna 5 maanden.
vergleken met andere reptielen is het een makkelijk dier maar vergleken met bijvoorbeeld een muis is iets heel anders
Als je een dier wilt waar je zeer weinig moet voor zorgen raad ik je een knuffeldier aan.Geen enkel dier is een 'echt' beginnersdier. De één stelt wel al minder eisen dan de andere, maar dan nog moet je er mee bezig zijn.Persoonlijk vind ik reptielen zeker geen beginnersdieren t.o.v. bv muizen. Als je echter wat moeite wilt voordoen wel (zorgen voor groot genoeg terra, juiste bodembedekking, temp, LV,...) . Er zijn genoeg makkelijke reptielen oa de luipaardgekko
kira

Vorige

Terug naar Algemene Reptielenpraat