Uit de Media

Freek Vonk start opnames Villa - Achterwerk

Dit forum is bestemd voor alle berichtgevingen uit de media over reptielen en exotische dieren.

Freek Vonk start opnames Villa - Achterwerk

Berichtdoor steven » 19 Aug 2011 14:15

Wat gebeurt er als een avontuurlijke, hyperactieve gifexpert zijn kamp opslaat in de Afrikaanse wildernis? Vanaf november is bij Villa Achterwerk de twaalfdelige jeugdserie Freek op Expeditie (werktitel) te zien.

De ultieme overlevingsgids voor kinderen die verdwaald raken in de Afrikaanse wildernis. In deze avontuurlijke serie slaat Freek Vonk zijn kamp op midden in Kafue National Park, Zambia. Zijn buren: leeuwen, apen, olifanten, nijlpaarden, krokodillen, (gif-)slangen en spinnen. Zaterdag 21 augustus vertrekt hij naar Afrika voor de opnamen

Lees hier meer:http://www.tv-corner.be/2011/08/17/freek-vonk-start-opnames-villa-achterwerk-serie-freek-op-expeditie/

Ik ga zeker kijken!
steven
Sr. Member
Sr. Member

Re: Freek Vonk start opnames Villa - Achterwerk

Berichtdoor Reptile_Addict » 20 Aug 2011 09:44

Ben benieuwd!!

Kwam ooit oog in oog te staan met Freek, en ondanks dat ik me op dat moment bevond in de biologie sectie van de Leidse Uni en hij zich voorstelde als Freek viel het kwartje bij mij niet :oops:
Gebruikers-avatar
Reptile_Addict
Hero Member
Hero Member

Re: Freek Vonk start opnames Villa - Achterwerk

Berichtdoor Doris » 21 Aug 2011 09:29

:D
Gebruikers-avatar
Doris
Hero Member
Hero Member

Terug naar Uit de Media