Uit de Media

URGENT!!!

Dit forum is bestemd voor alle berichtgevingen uit de media over reptielen en exotische dieren.

URGENT!!!

Berichtdoor Tree » 29 Nov 2013 12:55

:(
Is er een mogelijkheid om via leden deze dieren door te plaatsen of op te vangen .
Anders moeten ze worden afgemaakt !

WIE HELPT ??!!

http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal ... #dsq-reply
Tree
Newbie
Newbie

Re: URGENT!!!

Berichtdoor GerritH » 29 Nov 2013 13:44

waar staat dat de dieren zouden worden afgemaakt?; er staat uitsluitend dat de opvang zou stoppen. Er is zelfs helemaal geen sprake van vraag aan particulieren om de dieren op te vangen. Ik denk zelfs dat particulieren geen dieren mee zullen krijgen.

gerrit

Hier nog wat info;
Rob Dumont is de mensen die, op wat voor wijze dan ook, een bijdrage hebben geleverd aan het welzijn van de dieren, heel dankbaar. 'Onze zorg zal zich vanaf 29 november toespitsen op het herplaatsen van de door ons opgevangen dieren, welke uiteraard niet de dupe mogen worden van het mislukken van onze missie door financiële tekorten.'
GerritH
Senior member
Senior member

Berichtdoor Renske » 07 Dec 2013 23:29

Die mongool verkloot het elke keer. Hij moet eens leren wanneer die moet stoppen. Hij zit elke keer met zijn kop in het nieuws en verteld hoe verschrikkelijk de hobby is. Als het zo verschrikkelijk is stop er dan mee! En verkloot het niet voor iedereen...
Sorry dit maakt me zo boos...
Gebruikers-avatar
Renske
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor bart-outenaar » 09 Dec 2013 16:04

Wel ja,

Als iemand een email stuurde met: Ik heb een ziek dier die ik niet kan verkopen, stond hij zonder slag of stoot de zelfde middag nog voor de deur om hem op te halen.
Ik denk dat het goed bedoeld was, maar ik ken meerdere personen die zo van lastige/problematische dieren in een redelijk uitgebreide collectie af zijn gekomen, sommigen tot meerdere malen aan toe.

Ook niks negatiefs tegen deze personen overigens, had niks met misbruik te maken.

Gaat naar mijn idee behoorlijk het doel van een opvang voorbij en verbaasd mij daarom ook helemaal niks dat er problemen zijn.
bart-outenaar
Jr. Member
Jr. Member

Terug naar Uit de Media