Aangeboden

Gevonden geelbuik(?) schildpad

Opgelet! Als je advertentie verwijderd kan worden, laat het dan weten, alleen zo houden we de advertenties actueel.

Gevonden geelbuik(?) schildpad

Berichtdoor Basdebruijn » 09 Apr 2014 15:28

Hallo geachte lezers,

Van de zomer vond ik op de weg een gewonde schildpad, en omdat hij bijna werd aangereden nam ik deze mee naar huis. Ik verzorgde zijn wond (aan zijn voorpootje) en probeerde opvang voor hem te zoeken.

Probleem was dat er nergens opvang was voor dit beestje, en de oorspronkelijke eigenaar heeft zich nooit gemeld.

Ik vind het een erg leuk beestje, maar kan hier niet goed voor zorgen. Hij hoort bij een hobbyist, niet iemand als ik, als het ware.

Heeft er iemand interesse?
Hier wat gegevens:
-Ik woon in Kloetinge (Zeeland), hier kun je hem komen ophalen indien geïnteresseerd.
-Hij (Zij?) is flink groot, van staart tot kop c.a. 20 cm.
-Hij is een geelbuik schildpad, hier ben ik vrij zeker van, maar een geelwang is ook mogelijk.
-Gratis.
-Ik houd hem in een aquarium met een droog gedeelte waar hij kan zonnen onder een reptielenlamp, deze kun je er gratis bij krijgen als je wilt.

En nu maar hopen dat hij een beter huisje kan krijgen!

(Momenteel geen foto's, ik heb nu geen manier om ze over te zetten op mijn pc.)
Basdebruijn
Newbie
Newbie

Terug naar Aangeboden