Aangeboden

Overname crested-gecko.eu

Opgelet! Als je advertentie verwijderd kan worden, laat het dan weten, alleen zo houden we de advertenties actueel.

Overname crested-gecko.eu

Berichtdoor crested-gecko.eu » 03 Okt 2014 14:53

Allen,

Een tijdje terug heb ik http://www.crested-gecko.eu opgericht, een site met alle info over de verzorging van wimpergekko’s. Ondertussen zullen enkelen onder jullie weten dat ik met spijt in het hart gestopt ben met de fantastische reptielen hobby.

De site zelf is een succes met ongeveer 300 bezoekers per maand (verhouding nieuwe tov returning: 50%) en een gemiddelde bezoekduur van 4 minuten.

De site was voor mij ook een succes omdat:

* Er behoorlijk wat vragen werden gesteld via het contact-formulier en het doel van de site was om mensen te helpen / informeren.
* Er héél wat reactie kwam op de aanbod (http://www.crested-gecko.eu/nl/aanbod) sectie op de site.

Ik had met deze site nog vele plannen maar door het stopzetten van de hobby zijn deze wat in het water gevallen. Zo wou ik de site nog beschikbaar stellen in verschillende talen, wou ik ook nog info over andere reptielen soorten toevoegen, wou ik eventueel een producten sectie toevoegen….

Om deze plannen niet volledig weg te gooien vroeg ik mij af er eventueel interesse is om deze site over te nemen?

Wat over de site zelf:

* Deze is geschreven in PHP (CodeIgniter). Alle HTML / CSS / Javascript is zelf geschreven, er is dus geen gebruik gemaakt van templates.
* Bevat geen CMS systeem, hoewel dit er nog steeds kan aan toegevoegd worden

Zelf ben ik nog bereid om:

* Mee te helpen & denken over de toekomst van de site.
* Eventueel op regelmatige basis content aan te passen / toe te voegen

Ik sta open voor alle voorstellen qua overname / samenwerking, dus laat gerust iets weten bij eventuele interesse of vragen.

Groeten,
K.
crested-gecko.eu
Newbie
Newbie

Terug naar Aangeboden