Foto's

Baardagaam en Tokeh Gekko

We willen namens vele leden verzoeken duidelijk in het onderwerp weer te geven om welke dieren het gaat. B.v.d.

Baardagaam en Tokeh Gekko

Berichtdoor Noobske » 12 Apr 2012 16:34

Was helemaal vergeten dat ik hier nog een account had, en een aantal mensen van RF zullen de foto's al wel kennen maar toch hier nog wat foto's van m'n beestjes. Heb 1 Baardagaam genaamd Jack en 2 Tokeh Gekko's man en vrouw. Het mannetje (Waldo) heb ik nu net 3/4 weken, vrouwtje heet Hyde en heb ik eind juni 3 jaar.

Bak van Jack (120x50x60cm - LxBxH)
Afbeelding

Jack
Afbeelding

Close-up van Jack
Afbeelding

--

Hyde
Afbeelding

Bak van Hyde (50x35x70cm - LxBxH)
Afbeelding

Waldo (er zit inmiddels een kap over de lamp heen)
Afbeelding

Quarantaine bak van Waldo
Afbeelding

--

De nieuwe bak voor als ze allebei helemaal gezond zijn en wormvrij. Wil uiteindelijk gaan kweken met de Tokeh's, vind het hele leuke dieren maar nakweek is er weinig.

Nieuwe bak (60x50x100cm LxBxH)
Afbeelding

Voor meer foto's kan je ook even hier kijken; http://www.noobs-shadow.net/beestjes/
Noobske
Newbie
Newbie

Re: Baardagaam en Tokeh Gekko

Berichtdoor Sssander » 12 Apr 2012 20:31

wow erg mooie dieren! Mooie keel bij het baardagaam en mooie volle tokehs! En schitterende terra's ook! Goed bezig, voorbeeld voor velen! :P
Sssander
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor Nandooo » 13 Apr 2012 07:24

mooie tokeh's !! :handgestures-thumbup:
Gebruikers-avatar
Nandooo
Full Member
Full Member

Berichtdoor Garfield087 » 19 Mrt 2013 23:49

Las op een ander forum dat je je tokeh gekko's hebt weg gedaan, zonde aangezien het geweldige dieren zijn. Heb nu zelf een setup van 5 stuks in een terrarium van 100x60x80 en dit is een geweldig schouwspel rond de zons opkomst en ondergang. Ze zijn intussen zelfs zo ver dat ik m'n planten kan bijwerken zonder aangevallen te worden :D. Snap je punt wel, maar het blijven geweldige gekko's.
Garfield087
Newbie
Newbie

Terug naar Foto's