Beurzen

Carpoolen

Vertel hier je ervaringen met beurzen, of kondig hier een beurs aan.

Carpoolen

Berichtdoor Animalia » 07 Mrt 2007 14:57

Heey all,Ik zie net dat er al meerdere mensen vragen mee te rijden of zelfs een lift aanbieden. Om het bij elkaar en overzichtelijk te houden even dit topic!Dus ga je naar de beurs en heb je nog plek in de auto meldt dat dan hier en wil je graag naar een beurs en je hebt geen auto kan je dat hier dus ook melden biggrin.gifWijzelf wonen in Zuidlaren en hebben meestal geen vervoer, dus mocht iemand eens naar een beurs gaan en hij/zij komt hier langs, rijden we graag een keer mee!Af en toe zou ik zelf ook een auto kunnen lenen van familie, ook dan zal ik nog even kijken hoeveel plek we over hebben voor als mensen mee willen rijden, dit is natuurlijk geen probleem! Laat maar vast even weten als het op je weg ligt Nog even dit, mocht je met iemand mee rijden is het wel zo netjes een beetje benzine geld te lappen. Dit is natuurlijk ieder voor zich, maar zo houd je t ook leuk voor de rest Groetjes Lau en Jouk
Animalia

Carpoolen

Berichtdoor Eric » 07 Mrt 2007 15:01

Lijkt me verstandig om een topic per beurs te houden.Dan zal ik na afloop van een beurs uiteraard wanneer gewenst, die topics verwijderen of sluiten om het geheel overzichtelijk te houden Als dit nu een topic wordt voor alle komende beurzen lijkt me dat verwarrend worden... ? Just my 2 cents Mooi initiatief Lau en Jouk!
Gebruikers-avatar
Eric
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor Animalia » 07 Mrt 2007 17:34

Hey Eric,Thnx, leek ons wel handig Lijkt me ook wel een beter idee om t per beurs te doen.. Zat al wat te twijfelen van hoe doe ik dit nu weer pcies? Alleen als we t per beurs doen is het maar hopen dat er genoeg mensen een lift aanbieden, dan kunnen we op tijd weten of we mee kunnen of dat de beurs voor ons over gaat.. Dus weet niet of het misschien makkelijker is aan te geven waar je woont en of er iets op je weg ligt bijv. zodat je altijd nog kan vragen of "dinges" dan die ene beurs ook heengaat ofzo..Maarja, denk dat jouw idee beter zal werken, dan is dit bij deze voor de eerst komende beurs!Groetjes Lau
Animalia

Carpoolen

Berichtdoor Hayabusa » 15 Mrt 2007 18:35

Zoals al eerder vermeld....Vanaf Rotterdam een plaatsje gezocht....Ben te bereiken @ 0648404368Ben namelijk aankomende tijd niet online....
Hayabusa

Carpoolen

Berichtdoor Tijn » 18 Mrt 2007 10:31

Ik heb voor nog 2 personen plek in de auto.We vertrekken vanuit Boxtel.Wil je meerijden, stuur dan even een pb.Grtz Martijn
Tijn
Full Member
Full Member

Carpoolen

Berichtdoor Animalia » 18 Mrt 2007 18:19

ik snap t niet helemaal meer, sorry. Maar is dit nu alleen voor de eerstkomende beurs of gewoon voor alle beurzen?Mensen die langs Zuidlaren komen als ze naar een beurs gaan en 2 plekjes over hebben in de auto mogen ons wel even pmen biggrin.gif Zelf heb ik ook de mogelijkheid eens een auto te lenen, als er dan nog een plekkie vrij is laat ik het wel even weten!Groetjes Lau en Jouk
Animalia

Carpoolen

Berichtdoor nelly_555 » 18 Mrt 2007 22:21

Dan doe ik hier ook nog even een oproepje!Ik zoek iemand waarmee ik kan meerijden naar Houten op 25 maart, vanuit de regio Arnhem. Ik woon zelf in Zevenaar. Ook als er mensen vanuit apeldoorn rijden en er nog een plekje vrij is dan hoor ik het graag! Dus een lift naar houten vanuit (omgeving) Zevenaar - Arnhem - Apeldoorn.
nelly_555

Carpoolen

Berichtdoor Ulas » 17 Apr 2007 10:38

6 Mei ga ik naar de reptielenbeurs in Nijmegen. Ik vertrek vanuit Heerlen zuid-limburg dus als er iemand in de buurt of tussen Heerlen en Nijmegen in ook mee wilt, stuur mij dan een PM. Ik heb nog 2 plaatsen vrij in de auto.
Ulas

Carpoolen

Berichtdoor alain » 04 Sep 2007 20:57

Ik heb voor zaterdag 15 september nog twee plaatsen vrij in de auto om naar Hamm te gaan. Ik kan mensen meenemen vanuit Den Haag/Westland. Reacties graag via de PM.Groeten,Alain
alain
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor Animalia » 06 Sep 2007 22:28

Wij hebben waarschijnlijk nog een plekje vrij voor 14 okt. slangendag in Houten. We rijden vanaf Zuidlaren. Pm maar even als je mee wilt rijden.Groetjes Lau
Animalia

Carpoolen

Berichtdoor -Tom- » 07 Okt 2007 08:11

Is er iemand die nog een plaatsje vrij heeft voor Houten volgende week en die vanuit West-Vlaanderen of ergens anders in België vertrekt?
-Tom-
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor Jambia-Snakes » 25 Nov 2007 22:22

Wij hebben nog 2 plekjes vrij in de auto We vertrekken vanuit Den Haag.
Gebruikers-avatar
Jambia-Snakes
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor nelly_555 » 23 Mrt 2008 18:24

Is dit nog steeds een oproep topic voor carpoolen enzo ??Ik zou namelijk erg graag naar dierenpret houten willen (dus reptielenbeurs, exoknaag etc.) Maar als ik met OV ga ben ik er op zijn vroegst pas om 13:00 en het kost ook nog eens wat. Een betere optie zou dus zijn als ik iemand kan vinden waarmee ik kan meerijden. Ik ben dus opzoek naar iemand die vanuit de regio zevenaar/arnhem of misschien zelfs apeldoorn naar houten gaat op 6 april. En plek heeft voor 1 of misschien zelfs 2 extra passagiers. Bijdrage in de kosten is natuurlijk geen probleem!
nelly_555

Carpoolen

Berichtdoor dodderken » 18 Apr 2008 11:52

Vervoer gezocht voor Nijmegen 27/4/08 vertrekkende uit belgie (liefst oost vlaanderen mar elders kan ook)Ik deel in de naftkosten.Laat maar weten of je een plaatsje hebt
dodderken

Carpoolen

Berichtdoor TZB » 04 Jun 2008 19:14

Ik vertrek zondagmorgen naar Houten, nog 2 plaatsen vrij in de auto.Vertrek vanuit Antwerpen.Laat maar iets weten via pb.
Gebruikers-avatar
TZB
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor Odatria » 27 Aug 2008 12:07

Lift gezocht naar Hamm 13 september vanaf Randstad . Betaal als vanzelfsprekend een deel in de benzinekosten mee!
Gebruikers-avatar
Odatria
Hero Member
Hero Member

Carpoolen

Berichtdoor MartyMF » 13 Jun 2009 21:35

Morgen naar Houten vanuit Enschede, heb nog een plaatjse over.. dus voor de liefhebber neem aub contact met me op via dit forum.. kijk vaak genoeg... en ja.. het is een beetje laat Groeten en tot morgen allemaal..
Gebruikers-avatar
MartyMF
Sr. Member
Sr. Member

Terug naar Beurzen