Nakweek

Vermoedelijk Zwangere Wateragaame

Vertel hier alles over je nakweek.

Vermoedelijk Zwangere Wateragaame

Berichtdoor Dbaut » 17 Apr 2013 16:08

Beste , Na een paar weken terug een kopeltje wateragamen gekocht te hebben in fantasia reptiles in borgerhout , ben ik deze week terug gereden om nog een 2de vrouwtje genaamd Sky , nu zij de verkoper zelf dat als ik geluk heb ze vol zou zitten naar zijn mening . nu wil ik echter wel bevesteging :p zodat ik het nodige materiaal kan gaan kopen

zelf heb ik eraan gedacht om haar apart te steken . omdat men bak vanonder een aqarium gedeelte geworden is . & ik niet wil dat de eitjes onbruikbaar worden & ik ook niet wil dat ze onnodige stress krijgt van het hitsige mannetje :)
[/img]
Afbeelding
Dbaut
Newbie
Newbie

Re: Vermoedelijk Zwangere Wateragaame

Berichtdoor pkikker » 27 Apr 2013 21:03

hoe denkt de verkoper te weten dat ze drachtig is?
vind haar niet dik zodat ze ook eieren bij zich heeft.

overigens kan je er over nadenken om de eieren niet uit te broeden, want is er wel veel vraag naar een soort die veel eieren per jaar kan produceren, het zijn dieren die een ruime bak nodig hebben en die hebben veel mensen helaas niet voor ze (zitten vaak te klein).
Indien je wilt gaan uitbroeden kan je beter de gewenste spullen in huis halen, want legsels zal je wel gaan krijgen bij deze soort, zeker met twee vrouwen, net kippen.

Oh apart houden na aankoop is altijd verstandig ivm de quarantaine periode, zo voorkom je insleep van ziektes en parasieten. Je kan je nieuwe dieren dan eerst behandelen indien nodig gebleken voordat je ze bij je huisige collectie stopt.

succes
pkikker
Sr. Member
Sr. Member

Terug naar Nakweek