Slangen, Ophidia

Hanteerfotootje van de oudste hier

zijn een groep van aan hagedissen verwante reptielen, waarvan alle soorten gekenmerkt worden door een naar verhouding zeer lang en dun lichaam.De slangen ontstonden uit een vroege groep van hagedissen in het Krijt.

Hanteerfotootje van de oudste hier

Berichtdoor TZB » 20 Mrt 2013 20:14

Ik hanteer amper, maar het terra diende uitgekuist te worden en er was een vriend op bezoek dus meteen enkele foto's getrokken. Was al 2 jaar geleden, dat ik haar gehanteerd had maar ze was zoals altijd poeslief :mrgreen:

Niet letten op ik...zijn niet de meest flatterende foto's na een week werken (weinig slaap, veel stress, veel te groot werkhemd en ongeschoren) :mrgreen:

Handschoenen enkel gebruikt de eerste minuten om te kijken of ze rustig was trouwens...zou niet graag een beet van haar krijgen :D
(eerste 2 foto's zijn trouwens getrokken met de iphone 5 van die vriend van me, laatste 3 met mijn Galaxy SII...no pun intended maar kwaliteitsverschil lijkt me duidelijk :handgestures-thumbup: )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk mocht ze wat rondkruipen voor ze in de isomobox moest zodat ik kon beginnen kuisen en besloot ze meteen om enkelband te spelen :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
TZB
Hero Member
Hero Member

Re: Hanteerfotootje van de oudste hier

Berichtdoor Eric Wouwenberg » 20 Mrt 2013 20:35

dat is een beste boa.

Verschil is inderdaad goed te zien qua foto kwaliteit. Maar niets in vergelijking met een spiegelreflexcamera. :bow-yellow:
Gebruikers-avatar
Eric Wouwenberg
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor TZB » 20 Mrt 2013 20:44

Eric Wouwenberg schreef:dat is een beste boa.

Verschil is inderdaad goed te zien qua foto kwaliteit. Maar niets in vergelijking met een spiegelreflexcamera. :bow-yellow:

Thanks..ik heb ze grootgebracht (zoals ik bij alle dieren hier doe) op een zeer onregelmatig voederschema gebaseerd op 'eerder iets te weinig dan iets te veel' en ze is altijd mooi slank gebleven met mooie kop-lichaam verhouding. Ze zit nu op konijnen van tussen 1.5 en 2kg (ratten laat ze gewoon liggen, maar kan aannemen dat ook voor een slang konijnen beter smaken) :mrgreen: .

Klopt wat je zegt over die DSLR...kleuren zijn niet fantastisch (en ze was naar vervelling aan het toegaan dus sowieso beetje donkerder dan normaal)...maar daar heb ik helaas de euro's niet voor ::)
Gebruikers-avatar
TZB
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor BeeMeR » 21 Mrt 2013 02:35

Mooie boa hoor.

Off-topic : die handschoenen hebben wij op het werk ook ;) Dienen om heel warme werken uit te voeren.
BeeMeR
Jr. Member
Jr. Member

Terug naar Slangen, Ophidia