Even Voorstellen

Hallo

Nieuwe leden kunnen zich hier even voorstellen, mag wel hoeft niet.

Hallo

Berichtdoor Clawviper » 23 Nov 2013 20:52

Hallo iedereen..
Ik zal me even voorstellen voordat jullie hier iemand zien en geen idee hebben wie het is xD

Ik ben Hans, en heb me aangemeld omdat reptielen sinds ong 3 jaar een hobby geworden is...

Ik ben 3 jaar geleden begonnen met een bak van 60x40x40,waarin ik 7 vuurbuik padjes had die ik via mijn werk kon krijgen.
Al gauw begon het te kriebelen en kocht ik een bak van 120x50x60 waar ik toen anolissen, langstaart hagedisjes en 2 dag gekko's bij in gedaan heb en het een "regenwoud" klimaat gaf.
Dit alles zonder bijzondere achterwand.

Dit alles heb ik op de duur weg gedaan..waarna ik een bak kocht van 50x50x50 met een natuur kleur rattenslang er in..
Na dit gedaan te hebben Vond ik die bak klein worden, en na een jaar heb ik de rattenslang in de bak van 120 gedaan..en er een kausenbandslang bij in gedaan..
Tot ongeveer 3 maand geleden had ik dus een bak van 120 met 2 slangen...tot ik een bak van 80x40x50 kon ophalen met een giant bearded agaame...nog een voor erbij dus..

Toen ben ik begonnen met het zelf maken van achterwanden, waarvan de foto's volgen.
De bak met nieuwe achterwand krijgt volgende week bewoners, waarschijnlijk stekelleguanen.
Ook van de dieren zelf volgen foto's

Nu hebben jullie een beetje een idee wie ik ben..en wat ik zoal thuis heb aan reptielen.
Groetjes,
Clawviper
Newbie
Newbie

Terug naar Even Voorstellen