Het Smoelenboek

Mijn foto dan ook maar!

Plaats hier desgewenst een foto van jezelf.

Mijn foto dan ook maar!

Berichtdoor Chantalleke » 19 Jan 2012 16:14

Ik hoop dat deze foto's goed zijn! Dit ben ik!! En ook een foto met 1 van mijn baardjes, Spikey!!!

Snapshot_20120105_1.jpg
Snapshot_20120105_1.jpg (93.06 KiB) 4778 keer bekeken

Snapshot_20110707_3.jpg
Snapshot_20110707_3.jpg (60.82 KiB) 4778 keer bekeken

Snapshot_20110707_15.jpg
Snapshot_20110707_15.jpg (60.54 KiB) 4778 keer bekeken

Groetjes Chantal
Gebruikers-avatar
Chantalleke
Newbie
Newbie

Re: Mijn foto dan ook maar!

Berichtdoor TZB » 19 Jan 2012 19:30

Mooie foto's....je bent itt mij blijkbaar geen 'onbeschreven blad', ziet er leuk uit ! :mrgreen:
in ieder geval, mijn persoonlijke (!) voorkeur gaat wel naar foto's vd dieren in hun terra en niet zozeer hanteerfoto's (behalve foto's tijdens het transporteren en zo) en naar foto's zonder dat religieus symbool rond je nek (maar dat is dan wel HEEL persoonlijk dus maak je daar zeker niet druk om - I'll live with it :mrgreen: )....voor de rest zeker een dikke :handgestures-thumbup:
Gebruikers-avatar
TZB
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor Chantalleke » 19 Jan 2012 19:45

TZB schreef:Mooie foto's....je bent itt mij blijkbaar geen 'onbeschreven blad', ziet er leuk uit ! :mrgreen:
in ieder geval, mijn persoonlijke (!) voorkeur gaat wel naar foto's vd dieren in hun terra en niet zozeer hanteerfoto's (behalve foto's tijdens het transporteren en zo) en naar foto's zonder dat religieus symbool rond je nek (maar dat is dan wel HEEL persoonlijk dus maak je daar zeker niet druk om - I'll live with it :mrgreen: )....voor de rest zeker een dikke :handgestures-thumbup:

Thnx voor je reactie TZB... :handgestures-thumbup:
Dat "religieus symbool" om mijn nek, heeft niks met mijn geloof te maken, want ik ben atheist! Daar zit het as van mijn vader in! Die ketting doe ik nooit af! Dit wilde ik toch even aan je kwijt, alhoewel ik je natuurlijk geen verantwoording schuldig ben. :P
Nog een hele fijne avond verder :handgestures-thumbupright:
Groetjes Chantal
Gebruikers-avatar
Chantalleke
Newbie
Newbie

Berichtdoor TZB » 19 Jan 2012 22:46

Chantalleke schreef:
TZB schreef:Mooie foto's....je bent itt mij blijkbaar geen 'onbeschreven blad', ziet er leuk uit ! :mrgreen:

Thnx voor je reactie TZB... :handgestures-thumbup:
Dat "religieus symbool" om mijn nek, heeft niks met mijn geloof te maken, want ik ben atheist! Daar zit het as van mijn vader in! Die ketting doe ik nooit af! Dit wilde ik toch even aan je kwijt, alhoewel ik je natuurlijk geen verantwoording schuldig ben. :P
Nog een hele fijne avond verder :handgestures-thumbupright:
Groetjes Chantal

Je bent me zeker geen verantwoording verschuldigd !
Ik reageerde puur als niet-gelover - zoals jijzelf, maar vooral uit de huidige tendens dat (ken enkel de situatie in België) symbolen als hoofddoek en boerka taboe zijn...hetgeen ik dan doortrek op alle religieuze symbolen - iedereen gelijk voor de wet.
Wat ik op het moment van mijn post niet in gedachten had is dat zowel mensen met een kruisje, als mensen met boerka of hoofddoek of maakt niet uit, hier op het forum gewoon als reptielenliefhebber beschouwd zullen worden - en terecht !
Daarom mijn verontschuldigingen voor mijn ondoordachte post. Bedankt om me even wakker te schudden ;-)
wetende dat dit eigenlijk de as van je vader is....respect dat je dit kan...heb mijn vader enkele jaren geleden ook verloren...zijn as staat op het mortuarium.

Hele lap tekst voor 'sorry', maar ik blijf wel bij het standpunt dat je leuke tattoos hebt en dat ik persoonlijk liever foto's zie van je baardagaam in zijn biotoop :mrgreen:
Gebruikers-avatar
TZB
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor gerard » 20 Jan 2012 07:55

Altijd leuk om te zien wie er aan de andere kant van het beeldscherm zit.

Gerard
Gebruikers-avatar
gerard
Administrator
Administrator

Berichtdoor Chantalleke » 20 Jan 2012 12:40

@TZB
Is al goed, je "sorry" is aanvaard :handgestures-thumbup:
Thnx voor je compliment en ik ga er vast nog wat foto's opzetten van mijn baardjes in hun terrarium.

@Gerard Thnx voor je reactie :handgestures-thumbup:

Fijne dag allemaal :greetings-wavegreen:
Gebruikers-avatar
Chantalleke
Newbie
Newbie

Berichtdoor MartyMF » 20 Jan 2012 23:40

Welkom !

Wel lachen op de volgende foto's he ! :-)

:lol:
Gebruikers-avatar
MartyMF
Sr. Member
Sr. Member

Berichtdoor Chantalleke » 21 Jan 2012 13:00

MartyMF schreef:Welkom !

Whahaha de volgende foto's zijn van mijn baardjes en niet van mij hahahaha :P
Maar mocht het zijn, dat ik ooit nog een foto van mij plaats, dan zal ik naar je lachen hoor!!! :handgestures-thumbupright:
Gebruikers-avatar
Chantalleke
Newbie
Newbie

Berichtdoor Kuno Mooren » 21 Jan 2012 15:02

Chantalleke schreef:
MartyMF schreef:Welkom !

Whahaha de volgende foto's zijn van mijn baardjes en niet van mij hahahaha :P
Maar mocht het zijn, dat ik ooit nog een foto van mij plaats, dan zal ik naar je lachen hoor!!! :handgestures-thumbupright:

ongeveer net zoals op je avatar :handgestures-thumbup:
Kuno Mooren
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor Chantalleke » 23 Jan 2012 01:04

Hahahaha Is goed Kuno, ga ik zeker doen voor je hahaha ;-)
Gebruikers-avatar
Chantalleke
Newbie
Newbie

Terug naar Het Smoelenboek