Amfibieën, Amphibia

Axolotl

vormen een klasse van koudbloedige dieren.Tot de amfibieën behoren de kikkers en padden (Anura), salamanders (Caudata) en wormsalamanders (Gymnophiona). In totaal zijn er meer dan 6000 beschreven soorten, waarvan ruim 5250 tot de kikkers en padden behoren, ruim 550 tot de salamanders en ongeveer 170 tot de wormsalamanders.

Axolotl

Berichtdoor morgan » 23 Sep 2011 11:14

Dag allemaal,

Sinds een jaar heb ik twee axolotl's, twee mooie albino vrouwen. Nu ben ik op zoek naar een man voor ze zodat ik kan beginnen met vermeerderen, gewoon als hobby omdat ik het leuk zou vinden om nageslacht van mijn axo's te hebben.

Het liefst zou ik een gouden man willen hebben, alleen heb ik nogal moeite om die te vinden. Mijn vrouwen heb ik per toeval van een vriendin gekregen, ik ben verder niet bekend met kwekers of hobby-mensen die (gouden) axolotl's verkopen.

Weet iemand hier misschien of iemand een gouden man te koop heeft, of misschien een gouden vrouw?
morgan
Newbie
Newbie

Re: Axolotl

Berichtdoor Eric Wouwenberg » 26 Sep 2011 12:36

je zou eens kunnen kijken op een beurs.
Of anders via google zoeken naar een kikker forum. Misschien dat daar houders van Axolot zijn.
Gebruikers-avatar
Eric Wouwenberg
Hero Member
Hero Member

Terug naar Amfibieën, Amphibia